window.Shop = window.Shop || {}; Shop.mRaty = { vendor: '95101810', banner: true };

FAQ

  1. Czy jest możliwość wykonania pod wymiar?

Tak, na specjalne zamówienie za dodatkową opłatą możemy wykonać dany produkt w preferowanych wymiarach. Prosimy o kontakt z biurem w ceny wyceny.

 

  1. W jaki sposób pomalowane są meble?

Stosujemy metodę malowania proszkowego.

 

  1. Czy ta metoda zapewnia ochronę przed korozję?

Zastosowana metoda malowania proszkowego zapewnia ochronę przed promieniami UV i działaniem wilgoci. To najbardziej popularna metoda, która zapewnia równomierne pokrycie malowanej powierzchni.  powierzchnia ta posiada wysoką odporność na działanie czynników atmosferycznych. To, jak długo dany produkt będzie nam służyć zależy w dużej mierze od nas i użytkowania. Należy unikać silnych środków chemicznych, a powierzchnię czyścić delikatną szmatką, co pozwoli uniknąć odbarwień oraz zarysowań.

 

  1. Czy w konsolach umywalkowych jest możliwość dopasowania otworów do mojej umywalki i baterii?

Standardowy otwór - Fi100  umiejscowiony centralnie na środku blatu.

Na specjalne zamówienie za dodatkową opłatą możemy wyciąć otwory wg.  Wytycznych klienta.

W tym celu należy przygotować rysunek techniczny z zaznaczeniem wielkości i dokładnym rozmieszczeniem otworów.

Nie rozmieszczamy otworów na swoją odpowiedzialność.

 

  1. Czy blat metalowy utrzyma umywalkę, która waży ponad 20 kg?

Jak najbardziej, konstrukcja jest stabilna i bez problemu utrzyma taki ciężar.

 

  1. Czy istnieje możliwość pomalowania na inny kolor?

Tak, na specjalne zamówienie za dodatkową opłatą. Dysponujemy wzornikiem RAL.

 

  1. Ile wynosi termin realizacji ?

Termin realizacji wskazany jest przy każdym produkcie. W zależności od modelu, 1-4 tygodni.

 

  1. Czy meble wymagają samodzielnego montażu ?

Wszystkie nasze meble są spawane i wysyłane w całości, co wpływa na walory estetyczne produktów. Nie wymagają skręcania.

 

  1. Czy meble nie są zbyt lekkie, by mogły samoistnie stać ?

Nasze produkty przystosowane są do montażu w ścianie, dla zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa użytkowania.

 

  1. Czy koszt wysyłki zawiera wniesienie przesyłki do mieszkania?

Dostawca nie ma obowiązku wnoszenia mebli oraz może dostarczyć towar pod drzwi wejściowe budynku, lub do miejsca gdzie kierowca ma możliwość dojazdu.

 

  1. Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście. W tym celu prosimy o podanie NIP-u w momencie składania zamówienia.

 

  1. Czy przed zakupem mogę zobaczyć towar „na żywo”?

Niestety, jesteśmy sklepem internetowym i nie oferujemy możliwości zobaczenia produktów przed zakupem. Wszystkie nasze zdjęcia wykonane są przez profesjonalne studio fotograficzne i staramy się, aby w jak najlepszy sposób oddawały rzeczywisty wygląd.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl